Pidemmät ja vahvemmat hiukset nallekarkeilla?

hair growth vitamins sugar bear

Olen aina halunnut kokeilla Sugarbearhair vitamiineja, joten olin todella kiitollinen ja iloinen, kun sain yhden purkin testiin (pr-näytteenä) nähdäkseni toimivatko ne todella. Nyt olen syönyt tuon yhden purkin ja otin ennen ja jälkeen kuvat näyttääkseni teille tulokset.

Joten:

Toimivatko Sugarbearhair vitamiinit oikeasti? Miten?

Nopea vastaus – kyllä. Oman kokemuksen mukaan biotiinin syöminen on aika idioottivarma tapa vahvistaa ja kasvattaa hiuksia. Se usein auttaa myös ripsiin ja kynsiin. Olen syönyt biotiinikuureja ennenkin, joten odotin tuloksia myös näiltä nallekarkeilta.

Yksi kuukausi (yhdessä purkissa on siis kuukaudeksi vitamiineja, kun suositus on kaksi nallea päivässä) oli itselleni tarpeeksi. Se oli oikeastaan aika täydellinen aika. Kuurit, joita olen aikaisemmin syönyt, ovat kestäneet kaksi tai kolme kuukautta, ja se on kyllä ollut liian pitkä aika. Näin toki tuloksia tuolloin, mutta ehkä myös sellaisissa paikoissa, jonne en soisi karvojen lisääntyvän. Yksi kuukausi siis oli riittävä aika saadakseni vähän volyymia hiuksiin, mutta ei ei-haluttuja karvoja muualle vartaloon. Tietenkin tämä riippuu ihmisestä ja jonkun toisen täytyy syödä pidempi aika näitä nähdäkseen tuloksia.

sugar bear hair results

Miten Sugarbearhair vitamiinit ovat parempia, kuin jotkin toiset vitamiinit?

Myönnän – markkinoilla on edullisempiakin vaihtoehtoja vitamiineille, jotka sisältävät biotiinia.

Mutta tosiasia on se, että purkilla on merkitystä. Sillä, että vitamiinit tulevatkin nallekarkkien muodossa, ja että nuo karkit sattuvat maistumaankin hyviltä, on merkitystä. Nämä nallet ovat lisäksi gluteenittomia, maidottomia ja gelatiinittomia. Biotiinin lisäksi ne sisältävät A, C, E, B-6, B-9, B-12 ja B-5 vitamiineja. Periaatteessa minun ei tarvinnut syödä muita vitamiineja näiden lisäksi. B-12 vitamiini on kiva lisäys, sillä vegaanit tai kasvissyöjät eivät sitä välttämättä helpolla saa. Nykyisin syön itse kananmunia ja maitotuotteita, jotka sisältävät sitä, mutta olin aikoinaan vegaani.

Vitamiinien ja lääkkeiden nieleminen ei ole lempipuuhaani, enkä aina muista ottaa niitä. Näitä syödessä en unohtanut vitamiineja kertaakaan.

Kukapa ei tykkäisi sokerista? Ihanaa, kun oli ihan lupa syödä vähän makeaa – tiedättehän – ihan vain hiusten ja hyvinvoinnin vuoksi.

Niin, tai jos tunnette minua yhtään, niin syön kyllä jotain makeaa kuitenkin…

Tulokset kuukauden Sugarbearhair kuurin jälkeen

sugar bear hair results before after
Ennen & jälkeen Sugarbearhair vitamiinien

Eroa lienee havaittavissa?

Ehkä muutos on pieni, mutta se on kuitenkin pieni muutos parempaan. Hiustenlähdön jälkeen annan ihan mielelläni hiuksilleni kaiken avun, mitä ne vain tarvitsevat.

Hiukseni ovat melko kuivat (luonnonkiharahan on kuiva ihan jo luonnostaankin) ja koska latvoja on vaalennettu, ne ovat aika hauraat. Molemmissa kuvissa olen hiustenleikkauksen tarpeessa, mutta halusin jättää ne luonnontilaan (lue:peikko), jotta tulokset näkyisivät parhaiten. Menin kyllä heti kampaajalle kuvien oton jälkeen ja täytyy sanoa, että kuivien latvojen leikkaaminen sai hiukset tuntumaan ja näyttämään vieläkin terveemmiltä ja paksummilta!

long hair

Charlotta Eve hyväksyy! Ostan näitä luultavasti tulevaisuudessa. Suosittelen kaikille, jotka haluavat terveemmät ja pidemmät hiukset – mutta eivät tykkää nieleskellä pillereitä ja mahdollisesti haluaisivat vitamiinien lisäksi maistuvan hyvälle.

Ja ovathan nämä melkein liian instagrammable.

 

Voit ostaa nallekarkkeja Stockmannin verkkokaupasta ja Helsingin myymälästä. Ja ihan suoraan valmistajalta jenkeistä (toimittavat koko maahan).

Oletko kokeillut Sugarbearhair vitamiineja tai joitain muita biotiinia sisältäviä valmisteita hiustenkasvuun?

Kaikki hyvin täällä

mon sun spa

Miten ei voisi olla, kun yhtäkkiä olemme teleportanneet heinäkuuhun, suomen lämpimimpään kuukauteen ja 80 % ruokavaliostani koostuu grilliruoasta?

Kesävaatteet ovat päällä ja pisamat tekevät kovasti paluuta. Eli kaikki hyvin täällä. Työn ja piknikkien tasapainottamista, tietokoneella näpyttelyä ja polkupyöräilyä uudessa vihreässä maailmassa.

bloggers pr event

Tällä viikolla olen..

… saanut ja ostanut yhteensä neljä paria kenkiä (ja lupaan ettei niitä vieläkään ole liikaa).

… miettinyt, miksi koivut ovat suosikkipuitani ja niin kauniita – ja silti ne tekevät oloni juuri nyt melko kurjaksi (onneksi on allergialääkkeitä).

… treenannut todella kovaa antaen 100 % itsestäni, koska lihaserottuvuus ei tapahdu itsestään.

… syönyt suklaata (no, rehellisyyden ja tasapainon nimissä).

… käyttänyt uusia kenkiäni ainoastaan huomatakseni tunnin kävelyn jälkeen niiden murhanneen jalkani – kuusi rakkoa myöhemmin ja jalkani eivät ole varmaan koskaan olleet näin kauniit.

mon sun spa pr event

Lisäksi olen myös…

… oppinut uusia kuvanmuokkaustaitoja – ja aion oppia vielä lisää.

… ikävöinyt parasta ystävääni.

… siivonnut kaappejani ja laittanut uusia juttuja myyntiin (Zadaa on paras).

mon sun spa

Kävin myös pr-tapahtumassa tällä viikolla.

 

Tapahtuma pidettiin Helsinki Day Spassa, jossa en ollutkaan muuten aikaisemmin käynyt. Paikka näytti kyllä upealta. Sali, jossa tapahtuma pidettiin oli täynnä ihanaa valoa, tuoksukynttilät tuoksuivat ilmassa ja aamupalaksi oli herkullista kookosjogurttijuttua (nimi omakeksimä).

Tapahtumassa oli esittelyssä oli MON/SUN home spa brändi, joka lanseerattiin tällä viikolla. Se on pohjoismainen tuotemerkki, joiden tuotteiden ideana ei ole ainoastaan hoitaa ihoa, mutta sopia myös sisustukseen. Tuotteet ovat myynnissä KICKseissä ja hinnat vaihtelevat 9-40 euron välillä. Niin, ja kaikki tuotteet ovat vegaanisia. Sain muutamia tuotteita myös kokeiluun. Kiva nähdä pohjoismaistakin tulevan uusia kiinnostavia tuotteita ja sarjoja!

MON/SUN tuotteet Kicksissä*

Kiitos Marsaana & MON/SUN kutsusta ja kivasta tapahtumasta.

 

outfit summer

kuvat minusta – LieseMarie

 

Sellaista tällä viikolla.

Mitäs teidän viikkoon kuuluu?

Scroll to top