The Beauty Secret Advent Calendar – Week 3

Luukku 12  Foreo Luna Play Go + Celestial Melting Gel Night Cleanser 15ml
En ole ikinä kokeillut mitään kasvojenpuhdistusharjoja tai muita kotona käytettäviä siihen tarkoitettuja laitteita, joten tää oli kiva yllätys mulle. Foreon Luna Play Go on sarjan pienin laite ja se on hyvä about sataan käyttökertaan. Se ei ole ladattava, mutta patterin loputtua sen voi hyödyntää vaikka siveltimien pesuun. Kuten sanoin, en ole kokeillut kasvoharjoja, mutta olen aina ajatellut niiden olevan vähän epähygieenisiä. Tämä laite on kuitenkin helpompi pitää puhtaana ja se on hygieeninen. Oon käyttänyt tätä nyt viikon verran ja oon vähän jo rakastunut. Voi olla, että täytyy ostaa itse ladattava laite myöhemmin. Tämä tekee ihosta tosi puhtaan ja pesun jälkeen se tuntuu pehmeämmältä kuin normaalisti. Tätä on tarkoitus käyttää noin minuutin ajan kasvoille, joten jo se itsessään tekee pesusta tehokkaamman. Tavallisesti ainakin itse pesen kasvot niin ripeästi, ettei itse pesuaineella ole aikaa tehdä taikojansa. Eli tämä laite kyllä tuplaa putsarin tehot ehdottomasti! Oon käyttänyt myös tuota mukana tullutta pesuainetta (ja käytän sen varmasti loppuunkin), mutta en pidä sen tuoksusta.

Luukku 13 Wella Professionals Oil Reflections Shampoo 50ml
Pidän Wellan tuotteista. Mun päänahka on kuitenkin ollut vähän hankala, joten en ole vielä päässyt testaamaan tätä (oon käyttänyt mun luotto luomushampoota sen sijaan). Säästän tän varmaankin reissaamiseen – kun kokokin on siihen täydellinen.

Luukku 14 Origins GinZing Energy-Boosting Moisturizer 3oml
Heleyttävä kosteusvoide kaikille ihotyypeille. Tämä on öljytön, joten se on todella kevyt. Voide imeytyy nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi. Täydellinen meikin alle! Origins on mulle uus tuttavuus, mutta sen tuotteet on “powered by nature and proven by science”. Eli luonnollisia öljyjä ja aineosia yhdistettynä synteettisiin. Tämä tuoksuu hyvälle ja pidän sen pakkauksesta, mutta en ole rakastunut – vielä. (Kuten viime viikon REN voiteeseen.)

Luukku 15 NUXE Huile Prodidgieuse Or Multi-Purpose Dry Oil 10ml
Voi kuinka monta kertaa olen ihastellut tätä kaupoissa ja miettinyt ostamista! Nyt sain onnekseni pienen purkin testattavaksi.  Ensinnäkin: tää on niin kaunis! Kultainen pullo kultaisella sädehtivällä öljyllä – kyllä! Tämä on kuivaöljyä, joten se on aika nopeasti imeytyvää eikä jätä ihoa tahmeaksi. Yksi juttu, josta en tosin tässä pidä on valitettavasti sen tuoksu. Mulla on aika valikoiva nenä. En usko, että tuun ostamaan sittenkään normaalikoossa tätä sen takia.

Luukku 16 Pur cosmetics Impact Mascara
Pur cosmetics on mineraalipohjainen meikki- ja ihonhoitosarja. Pidän tästä ripsriväristä aika paljon oikeastaan. Sopii mun herkille silmille ja hennoille ripsille tehden niistä sopivan näyttävät ja pysyykin hyvin ripsissä ilman varisemista.

Luukku 17 Bellapierre Gel Eyeliner in Ebony
Kuinka monta mustaa rajauskynää tyttö tarvitsee? Antakaa kun kerron: yhden. Ja mulla on jo kolme. Nyt neljä. Tämä on musta lineri ja se piirtää mustaa viivaa – end of story. Tylsää.

Luukku  18 CODAGE Paris Micro-Peeling Mask 15ml
Kyllä! Rakastan AHA/BHA tuotteita ja naamioita. Tämä on geeli, jossa on AHAA (hedelmähappoja) ja BHA:ta (salisyylihappoa). Ne puhdistaa ihohuokosia ja eliminoi epäpuhtauksia. Tein just eilen naamion, joten en vielä voinut testata tätä, mutta teen niin ehdottomasti myöhemmin. Saattaa olla, että annan pienen arvostelun snapchatissa (charkkueve), mikäli en bloggaa tästä myöhemmin.

Jälleen yksi viikko ihania yllätyksiä takana! Oon iloinen näistä – vaikkakin huomaan himoitsevani enemmän meikkituotteita. Jotkin ensimmäisellä viikolla saadut tuotteet on jo käytetty loppuunkin: Ritualsin Body Cream ja Pixin Glow Tonic. Molemmat oli mahtavia! On ihanaa, kun saa käytettyä tuotteita loppuun – vaikka ne onkin pieniä kokoja.

Enää yksi viikko luukkuja avattavana! Jännää. Postailen viimeisen viikon ja lopullisen arvion kalenterista ensi sunnuntaina 25-12.! Pysykää mukana.

 

Charlotta Eve  Instagramissa/ Facebookissa / Bloglovinissa / Twitterissä
charkkueve on Snapchat

The Beauty Secret Advent Calendar – Week 2

Viikko kaksi mun kosmetiikkakalenterista on täällä! Olin viime viikon tuotteisiin tosi tyytyväinen ja oon käyttänyt osan niistä jo lähes loppuun. Katsotaan siis mitä luukuista 7-11 paljastui!

 

Luukku 5 – MOROCCANOIL Treatment The Original 25ml
Kaikki tietävät luultavasti Moroccanoilin. Niin myös minä. Oon kokeillut tätä öljyä aikaisemmin ja se on mahtava. Se sisältää paljon silikoneja, mitkä on hyviä kuivalle tukalle. Hiustuotteissa en välttele silikoneja, koska ainakin oma hius vaatii niitä. Öljy tuotteessa on arganöljyä, mikä on mun suosikki ihon- ja hiustenhoidossa. Tätä tuotetta en avannut, koska mulla on tällä hetkellä niin monta muuta tuotetta avattuna. Mutta tää oli tosi ihana yllätys enkä malta odottaa tän käyttöön ottamista!

Luukku 6 – MONUSKIN BB Cream Illuminating Primer 25ml

En ollut koskaan kuullutkaan tästä brändistä ja ensin olin vähän pettynyt, kun avasin luukun. Tuote näytti niin tylsältä! Onneksi se paljastui primeriksi, koska niitä ei voi koskaan olla liikaa. Tuote sisältää SPF15 aurinkosuojan eikä se sisällä parabeneja (haistan tässä trendin). Jännä juttu, minkä huomasin ainesosia lukiessa on se, että tää sisältää toisena ainesosanaan sinkkiä! Ainesosaluettelo alkaa näin: Vesi, sinkki, silikoni + tuhat muuta ainetta. Kokeilin jo tuotetta ja ensituntuma on hyvä. Tää tekee hyvän pohjan meikille ja on yllättäen enemmän matta kuin heleyttävä.

Luukku 7 – NUDESTIX  Lip & Cheek Pencil in Mystic

Oon halunnut kokeilla tämän brändin tuotteita, joten tää huulituote oli täydellinen mulle. Jälleen sävynä on kaunis nude, joka sopii monelle ja moneen. Kynän mukana tulee myös terotin, mikä on hyvä, koska kaikilla ei ole terotinta paksummalle kynälle. NUDESTIX:llä on myös mattaisia huulikyniä, mutta oon tyytyväinen, ettei sellainen päätynyt tähän. Puna ei tunnu kuivattavalta huulilla ja se jättää kauniin hieman kiiltävän pinnan. Suosikkituotteeni tältä viikolta!

 

Luukku 8 – REN Revitalising Night Cream 15ml

Okei, osa tuotteista näyttää alkuun tosi tylsiltä, mutta ne osoittautuukin loistaviksi. Tästä brändistä olin kuullut – tai nähnyt ainakin mainoksia. Ihoni ei yleensä tykkää uusista tuotteista tai voiteista, mutta tästä se on pitänyt! Tässäkin on jälleen pitkä lista aineosista, joita se ei sisällä (parabeenit, mineraaliöljy, synteettiset väriaineet, silikonit..). Ilmeisesti REN:in tuotteet ei koskaan sisällä noita ainesosia. Tein vähän taustatutkimusta ja oon aika vaikuttunut brändin tuotteista ja etenkin INCI-listoista. Tämä voide on kiinteyttävästä linjasta, mutta mun iho on ollut erityisen kuiva ja tosiaan tykännyt tälläisestä tuhdimmasta voiteesta välillä. Haluan ehdottomasti kokeilla tulevaisuudessa lisää REN:in tuotteita – ehkäpä jotain vielä paremmin omalle ihotyypilleni sopivaa.

Box 9 – Ojon damage reverse Instant Restorative Hair Serum 15ml

Vitosluukusta sain jo Moroccanoilin, joten tämä tuote jätti ehkä vähän kylmäksi. Toisaalta vaalea tukka vaatii paljon hoitoa ja hiustuotteita kuluu. Ehkä tämäkin osoittautuu siis vielä hyväksi ja ainakin tarpeelliseksi. Tätä en ole ehtinyt kokeilla ja unohdin pakata sen viikonlopuksi reissuun mukaan, joten saatan säästää tämän myöhemmäksi. En löytänyt tästä mitään tietoa lookfantasticin sivuilta.

Box 10 – ARDELL Demi Wispies Lashes

Kyllä! On kaksi ripsimerkkiä, joita rakastan: Eylure ja Ardell. Ardellin Demi Wispies ripset ovat klassikot. Esimerkiksi tästä postauksesta näet, miltä ripset näyttävät päällä. Rakastan tekoripsiä, joiden ripsinauha on näkymätön tai melkein näkymätön. Nämä ovat juuri sellaiset.

Box 11 – Christophe Robin Regenerating Mask 50ml

Tämä saattaa olla niitä tuotteita, joita en ikinä ostaisi, mutta lopussa saattaisin olla tyytyväinen  kokeilemisesta. Avasin luukun muutama tunti sitten palattuani viikonloppureissultani, joten en ole ehtinyt kokeilemaan tätäkään. Kyseessä on joka tapauksessa hiusnaamio, joka ei sisällä parabeeneja, silikoneja tai väriaineita. (Nyt viimeistään voidaan todeta, että tässä todellakin on meneillään trendi!) Avasin purkin haistaakseni sitä ja pakko sanoa, että vihaan sen tuoksua. Ihan liian voimakas omalle nenälleni. Tämä tai Ojon seerumi oli ehkä viikon tylsin tuote.

 

Onko jokin tuotteista tuttu? Mitä näistä kokeilisit mieluiten?

 

Scroll to top